Een agrarisch weblog

New Holland(s) Pakje persen, Harken en balen rapen

Eindelijk weer een bericht van mij.
Een New Holland, uhh ik bedoel 3 new hollands bezig vandaag hier de foto’s


De Klein maar fijne New Holland waar de bestuurder het liefst op rijd zei die 😛

New holland powershuttle 110 ze hadden hem sinds gisteren. Mooi Wark!

Wel een keer wat anders als alleen maar beute en andere john deeres 😛

De laatste alweer.

Ik wou nog even mijn emailadres aan jullie geven omdat ik dit aan het begin ben vergeten. Dus wil je mij op MSN of wil je me wat vragen? Mail maar even naar willemmosselaar@gmail.com blah

Meer foto’s:

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

