Een agrarisch weblog

Foto’s uit archief

Omdat ik nog steeds zonder camera zit moet ik toch wat fotos plaatsen dus hier wat foto’s uit mijn archief die nog niet op agralog hebben gestaan.

Ungersma aan het sleepslangen paar maandjes terug


Op naar het volgende stuk land

Toen ging ik verder naar het volgende stuk land wat een stuk verder lag daar was Loonbedrijf Beute aan het injecteren

Aan de bomen kun je zien hoe oud de fotos al zijn

Dit was op 17 Maart

Ik weet niet meer wanneer het was maar Beving was aan het grond rijden

Met een steyr en een Case!

En het laatste vrachtje grond

Toen ging Beving Kilveren

Stiekem moest de steyr wel even brullen hoor

En de laatste van het kilveren

Daarna maakten ze de tuin klaar om te zaaien

en de laatste hiervan

Een steyr ging een land klaar maken voor het zaaien

En nog een Landini Legend aan het stronten met de laatste

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

