Een agrarisch weblog

Willem is back!

Willem heeft zijn camera weer terug en hier de eerste fotos alweer!


Vanmorgen rond een uur of 8 hoorde ik een hakselaar dus ik ben er maar snel heengefietst


En nog eentje voor de liefhebbers


Hakselen terwijl de zon op kwam


En toen de 7720 aan kwam scheuren barste het geweld los


Auko noemt altijd de namen dus zal ik jullie ook maar laten kennismaken met Beute. Jan Dirk op de 7430


En terwijl de 7720 weggaat gaat de 7430 er naar toe


En de 7600 speciaal voor Auko


De Big X 🙂


En nog een mooie actie foto van JD


En Gertjan nog eem

8 Reacties

  1. Binnenkort wallpapers 😉 als mensen meer willen moeten ze het zeggen dan zijn er morgen nog meer

    20 oktober 2007 om 19:15

  2. jah plaats de rest ook maar hoor willem, zijn weer prachtige foto’s

    21 oktober 2007 om 13:49

  3. Mark

    Inderdaad, zijn mooie foto’s.

    21 oktober 2007 om 14:00

  4. Koen

    Ja zet de rest er ook maar op van deze foto’s smul ik.

    21 oktober 2007 om 14:27

  5. Hedwich

    ja, doe de anderen ook maar.
    Trouwens hoe kun je zulke mooie foto’s maken, je moet je bijna voor de trekkers werpen zeker ;p

    21 oktober 2007 om 15:07

  6. Okee ik post de rest ook!

    @Hedwich – Bedankt!

    21 oktober 2007 om 15:46

  7. ACS

    Da’s toch wel mooi, zo ’s ochtends 😀 ! En ’t blijft een mooie hakselaar!

    21 oktober 2007 om 15:58

  8. Vond ik ook maar als jullie het irritant vinden dan post ik hem niet weer hoor 😛

    21 oktober 2007 om 16:08

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

