Een agrarisch weblog

Willem is back! (2)


Jullie willen meer? Jullie krijgen meer 😉


De 7720 die er alles aan deed om niet vast te komen zitten


Hier stopte de hakselaar ineens omdat de metaaldetector afging


De 7600


Hakselen bij de ochtendzon


Vanaf de Big X


En hier als je links naast de uitlaat kijkt zie je een videocamera voor de dode hoek


Helaas werden de fotos vanaf de hakselaar niet zo scherp omdat het nogal trilde


En Taeke op de 7720


En voor het laatst de 7430 nog een keer

Mochten mensen nou nóg meer fotos willen hebben dan moeten ze mij even mailen 😉

7 Reacties

  1. Koen

    Hé willem we want more, we want more, we want more

    21 oktober 2007 om 18:01

  2. Hedwich

    ja doe de anderen ook maar :D, waar is dit trouwens..

    21 oktober 2007 om 19:23

  3. In het mooiste plekje van de wereld natuurlijk….Sebaldeburen!

    Hedwich als je de rest wil moet je mij even mailen 😉

    21 oktober 2007 om 19:38

  4. En koen ook natuurlijk

    21 oktober 2007 om 19:38

  5. ACS

    En zo boeiend zal Sebaldeburen wel niet zijn, tenminste, de bestuurder op de 4e foto zegt genoeg 😛 .

    22 oktober 2007 om 18:47

  6. Hedwich

    Dus in Grunn.. maar ja ik woon in N-O Friesland dus ja dat kon ik ook niet weten natuurlijk ;p.

    22 oktober 2007 om 20:24

  7. Dat zeg ik! Als jullie weer mailen moeten jullie mij mailen 😛

    23 oktober 2007 om 16:27

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

