Een agrarisch weblog

Werkzaamheden 2007 Fam. de Roos

Hallo,

Ik ben nieuw hier dus ik dacht laat ik maar is wat foto’s er neer zetten van ons thuis! Wat er in 2007 allemaal is gebeurd.

Onze MF 4245 met 2 schaar ploeg

Afbeelding

De fiat met culitvator(deze trekker in nu ingeruild tegen een MF 6140)

Afbeelding

De MF 4245 met cambridge rol

Afbeelding

Loonbedrijf Huiskamp bij ons aan het maaien!

Afbeelding

Weer de MF maar nu met schudder

Afbeelding

De mf met Hark

Afbeelding

Huiskamp aan het oprapen met drie combies: Fendt 924 2x en Fendt 716

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Kunstmest strooien met de MF 4245

Afbeelding

Landlostrekken met de Fiat:p

Afbeelding

Dit was het weer ik zal zo snel mogelijk weer foto’s erop zetten maar, heb nu een nieuwe brommer dus daar moet eerst me gecrost worden!

5 Reacties

  1. Welkom bij het team!

    2 februari 2008 om 15:37

  2. Sven

    Jah bedantk! maar Auko moet mij nog wel het een en ander uitleggen:p Oja Auko kan je dit nog even wijzegen dat de foto’s er helemaal opstaan of kan dat niet?

    2 februari 2008 om 16:58

  3. Hedwich

    sven: zit er op die fendt nou een nummerbord ofso, of lijkt dat maar zo

    2 februari 2008 om 17:39

  4. Sven

    Op die 716 wel jah!

    2 februari 2008 om 18:57

  5. mooie fotos!

    A, kijk aan, kan ik ‘ns met iemand over brommers praten 😛
    wat voorn heb je?

    8 februari 2008 om 21:15

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

