Een agrarisch weblog

Bemesten in Kotten met Bruud geweld!

Hallo,

Vandaag kwam ik uit school en toen zag ik dat ze bij ons aan het zodem bemesten waren en bij de buurman aan het bouwland injecteren. Dus ik rap naar huis gegaan en de camera gepakt, eerst naar het bouwland injecteren gecrost Toen weer naar huis gegaan om even te eten (5min) en toen weer foto’s te maken Maar genoeg geluld hier de foto’s

 

Maar nu het echte geweld! 😛

Nu nog een paar foto’s van het bemesten thuis. Ik heb alleen maar foto’s van het vullen.

Groeten Sven. Jullie zullen snel meer van mijn kant zien.

2 Reacties

  1. Tom H

    Kijk eens aan na lang prutsen doet hij het als nog 😉 . Mooie foto’s!

    14 februari 2008 om 20:22

  2. Mooie foto’s Sven, mar die MF met gierton derachter is ok wel stoer hor 😛

    15 februari 2008 om 07:52

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

