Een agrarisch weblog

Slootsmid Laren en…

Ik was ook Maandag naar Slootsmid in laren geweest en ik had nog wat foto’s. Niet zo veel als Tom maar het zijn er wel wat! En ik heb nog wat foto’s van dingen wie we hier thuis hebben gedaan, meer wat dingen waar ik niet zo veel foto’s van heb ๐Ÿ˜›

Een hele boel fendt’s

Fendt 820

ย 

Onze nieuwe maaier ๐Ÿ˜€

Mooie naam he! ๐Ÿ˜›

Onze nieuwe schudder ๐Ÿ˜€ Wij kunnen nu dus van het zomer met 2 schudders schudden!

Zo dit waren een paar foto’s van Slootsmid. Laatst had ik nog een keer mijn crossbaan losgertrokken met de MF

Een weide slepen met de ander MF, dit is nu ook mijn achtergrond ๐Ÿ˜›

En op de 1e paasdag is der tog niks te doen dus gingen wij toen maar overpompen ๐Ÿ˜›

Zo dit was het weer! Het voorjaar begint langzaam weer dus jullie zullen binnenkort nog meer van mijn kant zien!

3 Reacties

  1. Mooie foto’s sven!!

    28 maart 2008 om 18:17

  2. Tom H

    Mooie foto`s Sven! Het jongste lid en meteen de eer om op agralog.nl als eerst een post te plaatsen.

    28 maart 2008 om 20:10

  3. Mooi spul ๐Ÿ˜‰

    28 maart 2008 om 21:25

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

