Een agrarisch weblog

Van Eldijk aan ’t gieren

Image Hosted by ImageShack.us

Even leek het alsof ik van de aardbodem was verdwenen, maar gelukkig zag ik deze combinatie gisteren het bouwland onveilig maken: de Claas 840 van van Eldijk.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Met ’n pluimpje de akker op.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Stoffige boel was ‘t.

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Van Eldijk rijdt voornamelijk met Claas, maar ook nog enkele Renaults behoren tot het trekkerpark.

Image Hosted by ImageShack.us

Herpen of Schaijk?

Image Hosted by ImageShack.us

Gas d’rop en nieuwe stront halen. Laatste foto.
Meer foto’s of downloaden, klik hier.

5 Reacties

  1. mathijs

    ja waar zullen we heen 😀

    15 juni 2008 om 15:54

  2. arjan

    mooi ding die claas en die robusta ook alleen jammer dat die niet in hondengang kan

    15 juni 2008 om 17:41

  3. joost

    Mooie foto´s van een woeste combinatie! En volgens mij kom ik geregeld over die weg! Ik ga nog wel eens met de buurman in de vrachtwagen mee en dan moeten we altijd lossen in Uden. Dat is daar ook ergens in de buurt als het goed is!

    16 juni 2008 om 14:07

  4. Kan goed kloppen Joost, Uden is hier inderdaad niet zo gek ver vandaan 😉

    16 juni 2008 om 21:37

  5. Bas

    Das in neerloon ik kom welles in keent bij die brug

    17 december 2008 om 23:20

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

