Een agrarisch weblog

De een spuit de mais de ander zaait nog

Photobucket

Vandaag ben ik even een rondje gereden met de trekker. Daarbij kwam ik een leuke verschijning tegen namelijk een Unimog met Dijkhof spuit op bouw. Na wat verder rijden ben ik Jurrius nog tegen gekomen die voor zich zelf mais aan het zaaien waren.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

4 Reacties

  1. hans

    hee tom h die unimog is van nikkels he

    24 mei 2009 om 16:45

  2. Tom H

    Toch wel? Dat idee had ik ook maar er zat geen sticker op en de bestuurder kende ik ook niet.

    24 mei 2009 om 17:10

  3. christiaan k

    dat is wel van loombedrijf nikkels tom h
    die heeft zo unimog met de spuit er op dan

    gr. christiaan

    25 mei 2009 om 18:59

  4. Tom H

    Daar was ik inmiddels ook achter gekomen. Ik wist dat ze een mog hadden met spuit maar deze wist ik niet.

    26 mei 2009 om 18:33

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

