Een agrarisch weblog

Mooi weer, het persen gaat dus door…

Photobucket

Soms ben je op tijd en soms ben je te laat. Zo helaas ook afgelopen woensdag. Loonbedrijf Wolddijk uit Tinallinge was bezig met stro te persen met hun Case-IH CVX 195 met Freeman 1500 pers. Ik was net op tijd om nog snel een paar foto’s te nemen. Helaas, maar een paar…

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

5 Reacties

  1. andre

    nou ik vin meer dn genoeg foto’s…

    10 augustus 2009 om 22:09

  2. Andre, het waren ook maar een paar foto’s. Te weinig vond ik, daarom heb ik bij pure uitzondering snapshot’s genomen uit een filmpje dat ik gemaakt heb.

    11 augustus 2009 om 09:13

  3. ah zo dat is toch niet erg

    11 augustus 2009 om 18:41

  4. waar is dat ding voor in de fronthef?

    12 augustus 2009 om 18:12

  5. Dat is een snijinrichting die het gewas kan snijden voordat het de pers in gaat.

    14 augustus 2009 om 08:49

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!