Een agrarisch weblog

Voor de nieuwe lens

Photobucket

Mijn kit lens 18-55 kwam onderhand tekort. Dus na wat onder zoek kwam ik uit bij een 18-200 lens van Sigma. Dinsdag 11 Augustus kreeg ik de kans om hem uit te proberen met de Vredo van Jurrius. Nick was bij de Fam. Buitink bezig waar ze 2 weken geleden hebben gehakseld. Het gras was dan ook een beetje aan de lange kant.


Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

3 Reacties

  1. Niels Stams

    Sigma maakt zo opzicht goede lensen volgensmij, ikzelf heb voor op mijn D60 een 18*55 en een 55*200 lens, jij hbet dus eigelijk dezelfde mogelijkheden als ik, maar dan alles in een lens

    Mooie foto’s BTW

    15 augustus 2009 om 15:02

  2. Het komt inderdaad op het zelfde neer Niels 😉 . Alleen het voordeel hier van is dat ik mijn lens niet hoef te verwisselen. Daarom heb ik hier voor gekozen.

    17 augustus 2009 om 15:25

  3. edward

    mooie foto’s egt mooi die lens is een goede aanschaf!1

    24 augustus 2009 om 16:12

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

