Een agrarisch weblog

Ze kunnen het wel schudden

Photobucket

Vandaag is het weer eens tijd voor een reportage van van alles en nog wat. Zo af en toe kom je wel eens wat tegen en blijft het liggen dat gebeurde ook met deze foto’s. Het is een beetje schudden en Combinen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

10 Reacties

  1. coolle foto’s. zeer mooie hooischudder .

    22 augustus 2009 om 20:09

  2. Zo’n Freeman staat ook niet verkeerd achter een Fendt merk ik al 😉

    22 augustus 2009 om 21:08

    • medewerker

      mooier achter een case magnum 7250 vind ik zelf

      6 januari 2011 om 20:10

  3. Die Niemeiier is al overleden. Vorig jaar hadden ze ook al pecht met het ding maar nu is het oud ijzer.

    Idd hele mooie combi 😉 .

    23 augustus 2009 om 12:18

  4. Bas

    Mooie foto’s zo. Ik heb nog wat foto’s uit (noord-oost) italië. Ik denk zo een stuk of 15. Daar was het toen bietentijd. En paar rupsers aan het ploegen. Ik hoor het wel als jullie dr iets mee kunnen.

    23 augustus 2009 om 12:39

  5. Bas, stuur maar op zou ik zo zeggen! Klinkt als een leuk stel foto’s 😀

    Emailadressen zijn te vinden op de ‘Wie zijn wij-pagina’

    23 augustus 2009 om 13:05

  6. Roy

    Tom jij maakt wel erg ver van huis foto’s… dit keer uit noord-groningen.
    Nog meer foto’s van die mf’s die aan het rooien zijn? en grotere resolutie? wel belang bij namelijk, ben oa ik bij m’n baas aan het rooien.

    23 augustus 2009 om 19:33

  7. Roy noord Groningen is iets anders dacht ik 😛 . Ik zat voor een weekendje in Friesland 😉 . Als jij mij even een mailtje stuurt komt het goed 😉 .

    24 augustus 2009 om 11:42

  8. sieger

    prachtige new holland:D met die schudder…!!

    24 augustus 2009 om 17:12

  9. Roy

    Nou daar is het zekerswel noord-groningen!… ik woon en werk daar. het licht vlak tegen friesland aan dat klopt wel, maar het is ten oosten van het lauwersmeer dus noord-groningen.
    Die Varitron met servicebus dat is ook nog groningen. maargoed dat kan jij ook niet allemaal precies weten als je elders weg komt:P

    24 augustus 2009 om 23:38

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

