Een agrarisch weblog

Nieuwe Volvo L70F

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Spiksplinter nieuw zelfs: deze Volvo L70F shovel van loonbedrijf Wieringa. Maandagochtend was hij bij ons te kuilhappen en ik nam nog snel wat foto’s voordat ik naar school moest.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

5 Reacties

  1. Waarom kopen jullie zelf geen kuulsnijder

    10 november 2009 om 18:14

  2. als ik het goed begrijp zet deze de pakken met voer voor de koeien?
    Wieringa gaat op deze manier de boeren rond en met een zelfrijdende voermengwagen?

    10 november 2009 om 18:56

  3. slijpertje

    Goh wat raar dat Wieringa zulke kleine broekies op zulke mooie machines zet….
    Best wel apart want dat jongetje is nog niet zo serieus volgens mij…

    11 november 2009 om 22:46

  4. Jongetjes zoals jij zouden ze permanent moeten bannen.

    Mooie foto’s, dikke happer 🙂

    Maare auko, ik zie op de eerste foto bij de mestbult een pelikaanbak staan voor op de voorlader, maar die hebben jullie niet en zo’n bak past toch ook niet aant shoveltje? Of mis ik iets? 😛

    12 november 2009 om 19:43

  5. Guido: Ik heb het grote voordeel dat ik kan zien wie waar op reageert 😉 . In dit geval moet je ’t niet serieus nemen 😉 .

    Die Holaras-bak zat altijd achter de trekker, aan de Weidemann past hij inderdaad niet 😛 .

    13 november 2009 om 16:23

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

