Een agrarisch weblog

2009 was mooi!!!

PhotobucketOm nog even aan het mooie jaar 2009 te denken, heb ik hier een aantal mooiste foto’s van mij op een rijtje gezet. Voor mij was het een zeer succesvol jaar als het om foto’s maken gaat. Al deze foto’s zijn van de verschillende bedrijven bij mij uit de buurt, maar ook wat verder weg.

Photobucket

Loonbedrijf Pomper met Fendt 930 en Veenhuis 3-asser met afdeksysteem.

Photobucket

1 van de 3 Vervaet Hydro Trikes van De Samenwerking BV.Deze heb ik even van TractorFan gekopieerd uit mijn profiel.

Photobucket

Case CVX 175 van Bergsma Boijl .Deze heb ik even van TractorFan gekopieerd uit mijn profiel.

Photobucket

Manitou van een boer zelf in actie. Deze heb ik even van TractorFan gekopieerd uit mijn profiel.

Photobucket

New Holland combine van loonbedrijf Vedelaar

Photobucket

Grimme Varitron 270 van Bergsma Boijl .Deze heb ik even van TractorFan gekopieerd uit mijn profiel.

Photobucket

John Deere 8530 van loonbedrijf Koelma .Deze heb ik even van TractorFan gekopieerd uit mijn profiel.

Photobucket

Case 1455 XL van loonbedrijf Meyners met Veenhuis kipper

Photobucket

Case CVX 195 van Meyners op de bult

Photobucket

Jan Schokker met Case 956 XL

Photobucket

Claas Axion 820 op Agravis

Photobucket

Case CVX 1135 met Beco 3-asser van loonbedrijf Vedelaar

Photobucket

Zeldzame Eicher 3145 Turbo van J.Dijkstra

Photobucket

Case CVX 160 voor Kaweco Radium 45 van De Samenwerking BV

Photobucket

Fendt 816 met Krone BIG Pack van Meyners

Photobucket

Eén van de vier Case 1455 XL van Meyners

Photobucket

Case 1056 XL van Meyners voor Mc Hale wikkelaar

Photobucket

Krone BIG X van loonbedrijf Meyners

Photobucket

John Deere 7710 van Meyners voor Veenhuis

Photobucket
John Deere 7710 van Meyners voor Schuitemaker Rapide 2000

Photobucket

Krone BIG X en John Deere 7710 met Rapide 140 van Meyners grashakselen.

Photobucket

New Holland T7060 aan het kilveren in de NOP

Photobucket

Nogmaals loonbedrijf Vedelaar met combine

Photobucket

Case CVX 195 met Jumbo ladewagen van Meyners

Photobucket

Fendt 936 voor Kuhn hark

Photobucket

Claas Lexio 530 van De Vries Beilen

Photobucket

Nogmaals

Photobucket

Fendt 936 nogmaals van Ronald Bos

Photobucket

New Holland T9040 van Hendriks Rutten in de polder

Photobucket

Valtra T? in de polder aan het kilveren

Photobucket

Massey Ferguson van Graafstra aan het grashakselen

Photobucket

Fendt 716 van Graafstra

Photobucket

John Deere 7920 met Schuitemaker Rapide 3000 van Koelma

Photobucket

Eén van de vier hakselaars van De Samenwerking BV en Case CVX 1170 met Veenhuis haakarm carrier

Photobucket

Case CVX 1155 op de bult van De Samenwerking BV

Photobucket

Krone BIG M van De Samenwerking BV

Photobucket

Case CVX 160 van De Samenwerking BV in de bermen

Photobucket

Case CVX 175 met één van 8 Vaia kippers van Bergsma klaar om volgeladen te worden.

Photobucket

Weer een hakselteam van De Samenwerking BV dit keer 2X Case CVX 160 met Joskin Silo Space

Photobucket
Hier bijelkaar

Photobucket

Nogmaals

Photobucket

John Deere 7920 met Veenhuis Combi 2000 in de mais van Koelma

Photobucket

Mijn enigste vast zit foto van 2009, licht vast maar toch. Loonbedrijf Koelma

Photobucket

Case CVX 150 met één van de drie Schuitemaker ladewagens

Photobucket

John Deere 7530 met Veenhuis combi 2000 van Koelma

Photobucket

En we sluiten af met misschien iets te overdreven combinatie van loonbedrijf Meyners, Case CVX 195 voor een Veenhuis kipper(tje)

10 Reacties

  1. Alvast iets voor volgend jaar: 2 nieuwe top combinaties voor loonbedrijf Koelma, John Deere 8530 met Schuitemaker rapide 3000 en John Deere 7920 met Schuitemaker rapide 3000.

    Koelma hed maar 1 schuit. rapide 3000 tog ??

    3 januari 2010 om 13:04

  2. Ronald Kluitenberg

    Ze krijgen toch nog 1? of was dat nog een JD 8530? ik hoorde zoiets.

    3 januari 2010 om 14:32

  3. jd7930

    dat denk ik niet. denk toch dat de 7920 met de veenhuis combi 2000 zal rijden. 3000 word het iig niet

    3 januari 2010 om 17:52

  4. Ronald Kluitenberg

    Ik heb het maar weggehaald, maar ik weet niet meer wie, maar iemand zij wel zoiets. Krijgen ze dan nog een JD 8530?

    3 januari 2010 om 18:31

    • jd7930

      je moet vooral maar naar een ander luisteren. de ene zegt dat je niet meer bestaat en de ander roept dat je dubbel zo groot word. maar intussen zijn er maar een paar die het echt weten

      4 januari 2010 om 17:02

  5. Ronald Kluitenberg

    Haha leuk gezegt.

    4 januari 2010 om 19:32

  6. jd7930

    is wel zo

    5 januari 2010 om 18:38

  7. Frank Daemen

    Donders mooie foto’s van de samenwerking enzo 😉 monster mooie bedrijfje en die andere foto’s natuurlijk ook 😉

    14 januari 2010 om 20:22

  8. hoi, ik ben loek,

    ik wou graag een vraag stellem, je hebt wel erg veel case’s op je (site)nou heb ik het gevoel dat je voor case bent, maar toch voor de zekerheid, voor welk soort tractoren ben je?

    9 februari 2010 om 22:01

  9. Ik ben inderdaad een Case-IH liefhebber. Dat komt omdat de meeste loonwerkers en boeren hier met Case rijden. Zoals: De Samenwerking BV, Demmink, Meyners, Oosterveld, Zwier.

    Viel je dat op deze site op of op http://www.landbouwpowers.tk?

    13 februari 2010 om 16:44

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

