Een agrarisch weblog

Bouwland ploegen

Photobucket

Vandaag foto’s van de Fam. Verwaajen en de Fam. Hulscher. Bijde waren zij druk bezig met het bouwland nog om te ploegen. Bijde trekkers stonden we ook lekker voor te brullen.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket
Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

12 Reacties

  1. Dennis

    ej tom had je mij er niet even tussen kunnen zetten?

    16 mei 2010 om 21:51

  2. Sieger

    Schiere foto’s!

    17 mei 2010 om 09:27

  3. andre

    heen en weer..
    heen en weer..

    17 mei 2010 om 09:29

  4. rob

    man dat wil je ze tog niet aan doen dennis.

    17 mei 2010 om 16:36

  5. Nee Dennis voor jou maken we een apart gebeuren 😛 .

    17 mei 2010 om 20:13

  6. jan

    doe maar die foto maar die zul je wel niet hebben die van in de sloot toen dennis aan het (ploegen) was ( mooie foto,s)

    17 mei 2010 om 21:25

  7. sander

    die ploeg is niet goed aofstelt.

    20 mei 2010 om 18:44

  8. Welke bedoel je?

    20 mei 2010 om 18:54

  9. andre

    sander: ik weet niet over welke ploeg je ut hebt. ma het kan ook aan de grond liggen als jij het over het ploegbeeld hebt…

    20 mei 2010 om 22:11

  10. sander

    over die landini want as je em goed afstellen dan trekken de voor banden niet bij de grond omhoog maar dan gaan ze mooi recht voor uut, dan kist er gewoon naast gaan lopen as je et goed doet.

    21 mei 2010 om 17:53

  11. andre

    sander: ik kan je vertellen dat de ploeg goed is afgesteld
    we zijn met deze combie 2x ploegkampioen geworden. maar het kan zijn
    dat ik op dat moment de voor aan het corriceren was. maar je hebt wel gelijk
    ik heb je voor wielen aardig schuin.. nu ik de foto’s na kijk, ut was me nog niet opgevallen.
    ik weet dat niet nodig is..

    21 mei 2010 om 18:42

  12. sander

    dat dacht ik ok ja.
    ik wil je werk er verder niet op afkeuren maar ut viel me gewoon eem op zeg maar.
    groeten

    22 mei 2010 om 17:58

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

