Een agrarisch weblog

Canada 2012

Op de maandagochtend een kleine mededeling die ongetwijfeld weer een hoop mooie foto’s gaat opleveren, de teller onderaan de website leverde al vragen op namelijk. Met iets meer dan twee weken zit ik namelijk in het vliegtuig. Bestemming? Ergens in de buurt van Woodstock, Ontario! Tien weken lang ga ik daar stage lopen bij een Nederlandse koeienboer. Werkvergunning, paspoort en ticket zijn binnen dus ik kan rustig aftellen tot 3 mei. De laptop gaat mee, evenals de fotocamera, dus ik zal mijn best doen om regelmatig wat te plaatsen.

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!

