Een agrarisch weblog

Gastfoto’s Niels Stams

Photobucket

In een tijd dat hakselaars als maar groter worden hebben wij een ontzettend mooie serie gastfoto’s klaar liggen. Niels Stams fotografeerde op 29 augustus deze Deutz-Fahr DX 4.31 met getrokken Kemper hakselaar. Geen 600pk, maar gewoon 75. Geen 8-rijer, maar een 2-rijer. Stiekem wel zo mooi.

Photobucket

Naast de trekker met hakselaar rijdt een Feutz-Fahr Agroprima 4.31 met Joskin 6000 kipper.

Photobucket

Photobucket

Ditmaal een Deutz-Fahr Agrostar 6.11 met Record kipper onder de pijp.

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

5 Reacties

  1. Sjoerd Spiekker

    Mooie foto’s Niels, maar dat had ik al verteld, toch?

    1 september 2009 om 08:42

  2. Ik sluit mij bij Sjoerd aan, mooie foto’s 😀

    1 september 2009 om 19:34

  3. Super gave foto’s Niels!

    1 september 2009 om 20:10

  4. edward

    mooie fotos hoor egt mooi met zon 2 rijer maar geef mij maar een 12 rijer claas of deeze met een fendt ervoor!!

    4 september 2009 om 14:43

  5. jacob

    dit is ook wel mooi om te zien inderdaad!
    laatst zag ik een fendt 716 met een 4 rijer achter op en dan de stoel omgedraaid.
    Dat was ook awesome:)

    4 september 2009 om 17:13

Laat weten wat je van de foto's vindt en geef een reactie!